FAQ

Kako dobim vstopnice? Kako dobim vstopnice?
Ali gledališča so pravila oblačenja? Ali gledališča so pravila oblačenja?
Kaj časa naj prikazal? Kaj časa naj prikazal?
Kaj se zgodi, če ne morem uporabiti svoje vstopnice? Kaj se zgodi, če ne morem uporabiti svoje vstopnice?
Kaj to pomeni, da so moje karte "na zahtevo"? Kaj to pomeni, da so moje karte "na zahtevo"?
Ali moram ID pri zbiranju moje karte? Ali moram ID pri zbiranju moje karte?
Ali ste dodali pristojbine za rezervacijo? Ali ste dodali pristojbine za rezervacijo?
Imam vprašanje ali pritožbo? Imam vprašanje ali pritožbo?

Kako dobim vstopnice?

Morate natisniti kupona / e-kartico (e), da smo poslali na vaš e-poštni naslov v PDF dokument, in boste morali, da bi kopijo z vami do cilja. Tukaj morate izmenjati kupona / e-kartico (e) na svoje prvotne vozovnice ali pokazati na zahtevo kuponu / e-kartico (e) na naslovu zbirališče za vaš dogodek. To je zelo pomembno, da natančno preberete vse informacije, ki je natisnjena na vašem vavčerskega / e-vozovnice (e).
Back to FAQ

Ali gledališča so pravila oblačenja?

Običajno ni dress code, elegantna ali športna oblačila, je v redu, razen če obstajajo drugi priporočila. Prosimo, preberite si bonov / e-kartico (e) zelo previdno, saj smo tukaj navedel nobenih oblačenja, ki lahko veljajo za vašo rezervacijo.
Back to FAQ

Kaj časa naj prikazal?

Priporočljivo je, da pridejo med 15 min. do 30 min. pred. Prosimo, preberite si bonov / e-kartico (e) zelo previdno, saj smo tu omeniti točen čas srečanja za vašo rezervacijo.
Back to FAQ

Kaj se zgodi, če ne morem uporabiti svoje vstopnice?

Običajno vstopnic ni mogoče vrniti, je odpovedan ali izmenjujejo z drugimi datumi. Ampak, če ne moreš uporabiti svoje vstopnice bomo seveda poskušali naše najboljše, da vam pomaga. Prosimo, na naši spletni strani se obrnite na nas preko kontaktnega stran. Tu se nam tudi pojasni, kako bi morali ukrepati, če ne moreš uporabiti svoje vstopnice. Prosimo, da se zaveda, da lahko traja nekaj časa, da se vstopnice ponovno prodajajo za druge stranke, in da se bo pristojbina za preklic za nas in našega lokalnega agenta / organizator če uspemo ponovno prodajo ali izmenjavo vstopnice.
Back to FAQ

Kaj to pomeni, da so moje karte "na zahtevo"?

Do nekaterih dogodkov, moramo dobiti rezervacijo potrdil prizorišča ali našega lokalnega dobavitelja. To ponavadi traja manj kot 48 ur. Temu pravimo "rezervacija je na zahtevo". Ko je vaša rezervacija potrjena s prizorišča ali dobaviteljem, bo vaš e-vstopnice / kuponi poslano na vaš e-poštni naslov in plačilo bo dokončan. Če se Vaša rezervacija zmanjšala za prizorišče ali dobaviteljem (običajno zato, ker je dogodek razprodan), vam bomo poslali e-pošto, da vas obvestim, rezervacija ni potrjena in rezervacija odpovedana. Če se Vaša rezervacija odpovedana in ni potrjen, ni denar izplača in nobeno plačilo ni končan.
Back to FAQ

Ali moram ID pri zbiranju moje karte?

Včasih boste morali pokazati na zahtevo veljavno sliko, pri zbiranju vstopnice. Torej, da se prepričajte, da ne bo nobenih težav ali nesporazumov pri zbiranju vstopnice prinesite veljaven s sliko.
Back to FAQ

Ali ste dodali pristojbine za rezervacijo?

Smo pogosto cenejši od drugih agentov vozovnic in včasih celo cenejše kot na kraju samem. To je zato, ker smo v tujini agent, ne prodajajo lokalno. Vendar prosim, pričakujejo, da bi lahko pristojbina za rezervacijo vključeno v ceno vozovnice za 10-25% ob rezervaciji glasbeno gledališče ali opero. Ob rezervaciji nogometnih vstopnic prosim pričakujejo pristojbino za rezervacijo med 10-50%, in morda še več, če se tekma ste knjigo za je tekmo! Morate vedeti, čeprav, da ima pogosto box office Vstopnice niso na voljo, saj so mnogi dogodki razprodani. Tako da boste morda plačali pristojbino na tem mestu, potem pa se boste zagotovo vstopnico, preden greš domov, in ne bi bilo treba skrbeti razprodanih predstavah in črnega trga vozovnic, ki so pogosto precej dražje kot naše cene vozovnice!
Back to FAQ

Imam vprašanje ali pritožbo?

Ali imate kakršnakoli vprašanja ali v malo verjetnem primeru pritožbe, nam pišite na helpdesk@ticmate.com ali našli naše telefonske številke pod "Kontakt" na naši spletni strani. Prosimo, upoštevajte, da je treba vse pritožbe, ki jih je treba poslati, da nas najkasneje v 14 dneh po datumu dogodka / tour. Če bomo prejeli pritožbo v 14 dneh od dogodka / datumu organizator ne moremo zagotoviti, da vam bomo lahko pomagali na kakršen koli način!
Back to FAQ

English
Ticmate.sl


To cart